Forårskoncert

Banke, banke på, det er forårskoncerten, jeg skal finde sted i morgen, er du klar? Min leder siger til mig: Nu skal du huske, at det er noget, du selv har valgt. Og det er jo rigtigt. Men jeg har ikke valgt timingen.

Som er virkelig dårlig i år. Koncerten skal finde sted, mens vi har tværsuge på skolen, årets fælles tværsuge, det er sådan en uge, hvor samarbejdet bliver sat på en alvorlig prøve. Hvor jeg er fuldstændig afladet, når klokken bliver to, hvor er min oplader?

Jeg havde forudset det, at det ville ødelægge mig, at jeg ville blive forvandlet til et aggressivt brokkemonster. Det er det dér med at sige nej i tide. Der er plads til forbedring dér.

Forfatter Marie Louise

Jeg hedder Marie Louise Vangsgaard. Jeg er folkeskolelærer, gift og mor til tre børn. Jeg bor i en landsby på Lolland i et smukt gammelt hus, som jeg købte i 2015. Jeg blogger om hus og have, om diæter og madlavning, om bøger, om personlig udvikling, om livets sejre og nederlag. Siden sommeren 2015 har jeg været i gang med et skriveprojekt, som jeg har givet overskriften: Tag min hånd. Det er historien om mit ægteskab. Jeg har blogget siden februar 2012. Først hed min blog: Projekt Lykke. Så hed den: En kvindes bekendelser. Nu hedder den slet og ret: Marie Louises blog.

Skriv et svar

